Jaká je to joga?

01.06.2015 21:24

Moje lekce nejsou lekcemi "čisté" power jogy, ale cvičení skládám ze znalostí a zkušenostmi se všemi druhy jogy, absolvovaných školení a kurzů a víkendů a týdnů s jogou. Některé poznatky jsou z lyengar jogy, jiné z hatha jogy, další z vinyasa flow jogy, ashtanga jogy. Zařazuji i cviky ze zdravotního cvičení a rehabilitačních technik. 

Ptáte se mne, jak dlouho cvičím jogu. 

První školení a vlastně moje první seznámení s jogou bylo v roce 1998. Cvičení mi připadalo strašně těžké, nemohla jsem se udržet na jedné noze, přetočit se v pase, ohnout se dolu ke svým nohám... a to jsem cvičila aerobik a myslela si, že jsem flexibilní. Mám svého oblíbeného "guru", za kterým opakovaně jezdím se vzdělávat a s některými instruktory se potkám pouze jednou. Vždy záleží na instruktorovi, jak svoji lekci vede a i na tom, jak je vám sympatický a jak vám tzv. "voní" a většinou podle těchto pocitů vás joga nadchne, pohltí nebo jen začne zajímat. 

Doufám, že se joga stane součástí i vašeho života :-).